کاشت نخل مثمر در روستای جلالیه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان به مناسبت ۲۶ آبان، سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور فرماندار این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاشت نخل‌های مثمر به مناسبت فرارسیدن ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران شهرستان، به پاس دلاورمردی‌های اهالی روستای جلالیه در دفاع از خاک و این نظام اسلامی صورت گرفت.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه این مراسم با یادآوری حماسه آفرینی‌های مردم این منطقه و رزمندگانی که از سراسر کشور به این منطقه اعزام شده بودند، گفت: درختکاری و یادآوری حماسه آفرینی دلیر مردان دفاع مقدس می‌تواند راهگشای نسل جدید باشد.

او افزود: درختکاری یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که در دین مبین اسلام و به ویژه از سوی رسول اکرم (ص) بار‌ها به آن اشاره شده، به همین برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف بهانه خوبی برای اجرایی کردن فرمایشات پیامبر (ص) و زنده نگه داشتن و تثبیت وقایع مختلف و افتخارآفرین در صفحات تاریخ است.

براساس این گزارش؛ مسابقات فوتبال نیز به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روستای جلالیه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کاشت نخل ، نخل مثمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.