معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: تشکیل یک قرارگاه اداری در همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا امری ضروری است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: وجه مشترک همه مدیران اجرایی که خدمتگزاری برای مردم و سربازی برای این نظام است.
 
او افزود: یکی از وظایف مهم ما این است که نسبت به حوزه مسئولیت و ماموریت خود واقف باشیم و برای حل مشکلات تصمیمات درستی  بگیریم تا شاهد خروجی بهتری باشیم.

مرادی با بیان اینکه در صدد باشیم که مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مردم را بشناسیم و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم؛ چراکه این مردم هستند که به وجود ما هویت می‌بخشند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا  که دغدغه ذهنی را برای آحاد ملت ایجاد کرده که این بیماری خاص استان و شهرستان ما نبوده و یک موضوع عامیانه است و همه باید در صدد کنترل این بیماری باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه طبق آمار‌ها بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عزا و عروسی و سفر‌ها است، ادامه داد:  در حال حاضر حوزه نفوذ این ویروس بیشتر شده و برای کنترل آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم که این دستگاه‌ها به تناسب نیروی انسانی و با داشتن امکانات مورد نیاز سه وظیفه دارند که شامل اطلاع‌رسانی، اغناسازی و اجرای دقیق مصوبات ابلاغ شده  می باشد.

مرادی گفت: سلامت مردم باید محور تصمیم‌گیری‌ها در همه حوزه‌ها باشد، گفت: مدیران شهرستان ها علاوه بر اینکه خود بایستی برای حل مسائل و مشکلات در میدان حضور داشته باشد، زمینه را برای حضور مدیران استانی نیز فراهم کنند و از تصمیماتی که خروجی آن نارضایتی مردم را درپی دارد، جدا جلوگیری کنند.

او در ادامه با بیان اینکه انتخاب یک مدیر بومی ضریب ماندگاری بیشتری دارد؛ چراکه با حوزه ماموریت و کاری خود بیشتر آشنا است، گفت: تکریم ارباب ‌رجوع اولویت امروز ما است و شهروندان  باید از خدماتی که در همه حوزه‌ها به آن ها ارائه می‌شود راضی باشند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.