مدیر عامل و رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

انتخابات مجامع هلال احمر در زنجان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شهرام میرزایی مدیر عامل و رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان امروز همزمان با سراسر کشور برگزارشد، گفت:این انتخابات هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود.
 
میرزایی ادامه داد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور ۸۲ کاندید و در ۷ شعبه در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، طارم، خدابنده، ماهنشان، ایجرود و شهرستان زنجان برگزار شد.
 
مدیر عامل و رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان تدوین سیاست‌های کلان جمعیت و تنظیم تراز نامه و برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها در پایان سال را از وظایف برگزیدگان این انتخابات برشمرد.
 
او تصریح کرد: پس از پایان مرحله اول انتخابات که امروز برگزار شد، ۱۶ نفر از برگزیدگان با عنوان مجمع عمومی استان زنجان  تشکیل جلسه خواهند داد و از بین اعضا ۴ نفر به عنوان هئیت مدیره  و ۲ نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب می شوند.
 
میرزایی با اشاره به اینکه سومین مرحله این انتخابات برای انتخاب شورای عالی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر به صورت سراسری برگزار خواهد شد، گفت: اعضای  هیئت مدیره، ۷ عضو شورای عالی جمعیت را انتخاب خواهند کرد.
 
مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر یک مجموعه موثر در عرصه‌های مختلف خدمات درمانی و اجتماعی در امر امداد رسانی است،گفت: امیدواریم با این حضور و مشارکت در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان، شاهد یک فرصت جدید برای خدمت رسانی در حوزه آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در حوزه‌های مسائل طبیعی و امدادرسانی به موقع در استان زنجان باشیم.

امیر فراتی رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:هیئت نظارت بر انتخابات در استان زنجان با حضور نماینده محترم استاندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و منتخبین هئیت مدیره استان زنجان و در شهرستان‌ها نیز با همین ترکیب درسطح شهرستانی تشکیل شده  است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط ستاد مرکزی و دستورالعمل‌های ابلاغی، این انتخابات با تأیید صلاحیت ۸۲ نفر از ۱۰۹ کاندیدایی که برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.