صدقات و نذورات مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، تنها مورد مصرف کمک هزینه‌های معیشتی اقشار محروم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بیش از ۷۵۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، معاونت فرهنگی کمیته امداد در تلاش است خدمات فرهنگی را به گونه‌ای متنوع و شایسته به مددجویان ارائه کند.

در حال حاضر ۱۲۷ کانون فرهنگی، ۴۲ مجتمع شبانه روزی و ۲۰ اردوگاه شبانه روزی در حال ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت هستند. همه مراکز فرهنگی کمیته امداد به کتابخانه تجهیز شده‌اند و در طول سال دانش‌آموزان و دانشجویان از امکانات کتابخانه‌ها استفاده می‌کنند.

صدقات و نذورات مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، تنها مورد مصرف کمک هزینه‌های معیشتی اقشار محروم نمی‌شود. سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد، در آزمون ورودی دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند که نیازمند کتاب‌های کمک درسی، کنکوری و ملزومات آموزشی و کمک آموزشی هستند.

تعدادی از مددجویان نخبه و استعداد‌های برتر نیز در زمینه تالیف فعالیت دارند که برای چاپ کتاب نیازمند مساعدت هستند. همچنین تعدادی از دانشجویان برای خرید کتب درسی در رشته‌های فنی و خصوصا در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیازمند مساعدت و همیاری مردم عزیز هستند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار