مدیرکل اداره پست خوزستان گفت: پست با بر عهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان بیشترین حجم خدمات رسانی را در دوران کرونا به خود اختصاص داده است.

مهران حموله مدیر کل اداره پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری‌های اجتماعی، پست با پذیرفتن سختی کار و افزایش ترافیک کاری در شکستن زنجیره انتشار با بر عهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

او افزود: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات و محموله‌ها درب منازل، از مراجعه مردم به سازمان‌ها و ایجاد ازدحام و همچنین خروج شهروندان از منازل جهت خرید جلوگیری کرده است.

حموله اظهار داشت: جابجایی روزانه ده‌ها هزار خرید اینترنتی و امانت و مرسوله که از اقصی نقاط کشور به این اداره کل وارد شده و برای انتقال به نقاط مختلف دنیا و کشور از آن خارج می‌شوند، نماینده کاهش همین تعداد تردد درون شهری و سفر‌های برون شهری است که کاهش این حجم از مراودات و جابجایی‌ها با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شرایط قرنطینه نمایانگر اهمیت فعالیت پست خوزستان در این ایام است.

مدیر کل اداره پست خوزستان بیان کرد: این اقدام با بهره برداری از زیرساخت‌های ارتباطی از پیش طراحی و پیاده سازی شده صورت گرفته که با طراحی شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت آن‌ها در کنار این امر توانسته است نقش پست را نه تنها در ارتباطات، بلکه در چرخه اقتصادی و جلوگیری از رکود کسب و کار‌ها و رونق اقتصادی در این ایام برجسته کند.

به گفته حموله، همه موارد مذکور و مصادیق خدمات رسانی با تلاش مضاعف کارکنان اداره کل پست استان خوزستان و با توجه به افزایش ترافیک پستی و همچنین افزوده شدن مراحل ضدعفونی مرسولات میسر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار