سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد .

محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. ما هم مثل تیم‌های دیگر در حال تمرین هستیم. بازیکنان و کادر فنی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند. خدا را شکر تمام بچه‌ها سرحال هستند.

او ادامه داد: دیروز یک بازی دوستانه مقابل استقلال ملاثانی داشتیم. توانستیم کار‌های تاکتیکی بسیار خوبی را در این بازی پیاده و خود را برای بازی با استقلال آماده کنیم.

علوی در ارتباط با تعطیل نشدن تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان به علت بازی‌های ملی عنوان کرد: این مسائل به سرمربی تیم مربوط می‌شود. من سعی می‌کنم به این مسائل وارد نشوم.

علوی در ارتباط با ابتلای برخی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان و همچنین سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد به کرونا عنوان کرد: مشکل سعید آذری با بازیکنان متفاوت است. مدیر باشگاه در دفتر خودش حضور دارد. متاسفانه کرونا به یک مسئله عادی تبدیل شده است.

علوی ادامه داد: در تیم ما ساسان انصاری و مجتبی نجاریان به کرونا مبتلا شده اند و در هتل قرنطینه هستند.

علوی درباره مسابقه جمعه این تیم مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: اول فصل هستیم. همه چیز مانند هندوانه در بسته می‌ماند شرایط تیم‌ها مشخص نیست استقلالی‌ها نسبت به فصل قبل تغییر زیادی کرده اند، اما نمی‌توان درباره شرایط تیم‌ها اظهار نظر کرد. البته ما سعی می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم و استقلال را در اهواز شکست دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار