مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: در جلسه‌ای که برای رسیدگی به پرونده من برگزار شد دلایل کافی را به اعضای کمیته اخلاق ارائه کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در رابطه با پرونده محرومیتش اظهار کرد: رای محرومیت من فعلا دستور موقت است. روز شنبه در جلسه‌ای که برای رسیدگی به پرونده من برگزار شد دلایل کافی را به اعضای کمیته اخلاق ارائه کردم.

او ادامه داد: اتهام من اظهار نظرات جنجالی درباره فوتبال بوده که باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

آذری افزود: نریمانی در جلسه روز شنبه به من گفت اظهارات من درست بوده، اما می‌توانستم با لحن مناسب تری انتقاد کنم. از زمان ابلاغ دستور موقت این رای اعتراض خودم را اعلام کردم.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شکایت‌هایی که از او شده بود بیان کرد: ۲ شکایت از حیدر بهاروند و طالقانی و یک از شکایت اصفهانیان علیه من شده بود.

آذری در رابطه با داوری بازی فولاد و ذوب آهن اظهار کرد: سال گذشته هم بازی فولاد با ذوب آهن جنجالی شد. در آن بازی یک پنالتی روی کولیبالی گرفته نشد و این اشتباه داور عامل شکست ما شد.

او ادامه داد: ما در بیانیه‌ای سعی کردیم خیلی مودبانه بیانیه ذوب آهن را پاسخ دهیم. بهتر است به نظر داوران و کارشناسان داوری احترام بگذاریم.

مدیر عامل فولاد در پایان گفت: یکی از مسائلی که در جلسه کمیته اخلاق مطرح شد انتقاد من از اکرمی (داور فوتبال) بود. بازیکنان فولاد به من گفته بودند اکرمی در زمین مسابقه احترام بازیکنان را حفظ نمی‌کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار