محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه دیدار پیشکسوتان تیم های فوتبال استقلال و فولاد، به نام شهید تهرانی مقدم، عنوان کرد: اول از همه این را بگویم که ‌ما خوشحال هستیم که در مسابقاتی شرکت می‌کنیم که به نام شهید تهرانی مقدم است. درباره این مسابقات هم بازیکنان ما در بازی اول مقابل تیم بسیار قدرتمند پاس بازی کردند و بازی را با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رساندند. امروز هم بازی دوم تیم ما مقابل تیم فوتبال پیشکسوتان فولاد بود .

نوری درباره بازی هفته اول لیگ برتر تیم ‌فوتبال استقلال، مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: بازی خوبی بود. هر چه از زمان بازی می‌گذشت انسجام تیم بهتر می‌شد، اما اعتقاد دارم به دلیل این که تیم فوتبال استقلال شاکله اصلی خودش را حفظ کرده و همچنین بازیکنان خوبی را نیز به خدمت گرفته است، امسال باید فقط به فکر قهرمانی باشد و برای این قهرمانی بجنگد.

نوری درباره مدیریت باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال به مدیری احتیاج دارد که هم ورزشی باشد و هم اقتصادی، یعنی هم بتواند برای باشگاه درآمد زایی کند و هم با مسائل ورزشی باشگاه آشنا باشد؛ البته امیدوارم جوان هم باشد که بتواند راحت‌تر از پس مسائل حاشیه‌ای باشگاه بر آید.

نوری درباره تغییرات جدید اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: متاسفانه عملکرد فدراسیون فوتبال در این سال‌ها اصلا خوب نبوده است، قضیه ویلتموس را دیدیم که چه قرارداد نجومی و بدی را بسته بودند و چه اتفاقی برای فوتبال ما افتاده است. امیدوارم اگر هم تغییری در اساسنامه ایجاد شده است، طبق قانون باشد و به‌کمک فوتبال ما بیاید؛ نه این که برای آن مشکل ایجاد کند.

نوری درباره برخورد فدراسیون فوتبال با منتقدین خود گفت: این برخورد‌های فدراسیون فوتبال با منتقدین خود از جمله سعید آذری، ضعف فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد، اما امیدوارم این برخورد‌های فدراسیون فوتبال با منتقدین از روی عمد نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار