مسئول ارزیابی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از معرفی صنایع غذایی برتر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی شریفی اصل مسئول ارزیابی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: همه ساله ارزیابی صنایع تولیدی موادغذایی از اول مهرماه تا اواخر آبان ماه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه امسال نیز ارزیابی شرکت‌های صنایع غذایی (PRPS) پس از ۶۰ روز به طور متوسط روزی ۳ ساعت همچون سال‌های گذشته انجام شد، افزود: پس از انجام ارزیابی ها، ۳ شرکت برتر شهرستان دزفول مشخص شدند.

شریفی اصل در تشریح نام شرکت‌هایی که موفق به أخذ رتبه‌های برتر شدند، اظهار داشت: رتبه اول این ارزیابی به شرکت کشت و صنعت گلستان (ساعی) رسید، شرکت نگین دز (کنارستان) و شرکت حلوای عقاب شعبه دزفول به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسئول ارزیابی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص صاحب رتبه اول این ارزیابی گفت: شرکت کشت و صنعت گلستان (ساعی) تولیدکننده انواع روغن‌های مصارف خانوادگی مایع و جامد در وزن‌های مختلف است که سالیانه به میزان ۱۰۰ هزار تن روغن سرخ کردنی، مایع و جامد تولید و در سطح کشور توزیع می‌کند و هم اکنون ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.

او بیان داشت: شرکت نگین دز (کنارستان) که موفق به کسب رتبه دوم شده است، در زمینه تولید و بسته بندی انواع ادویه جات، خشکبار، غلات، حبوبات و .. فعالیت داشته و همه محصولات تولیدی آن به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شوند، همچنین شرکت حلوای عقاب شعبه دزفول در زمینه تولید انواع حلوای کره ای، بادام زمینی، روغن‌های کنجد و سرخ کردنی فعالیت می‌کند که سالیانه ببیش از ۱۰ تن محصول تولید کرده و علاوه بر توزیع در سطح کشور به کشور‌های همسایه صادرات دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها بهمنی
۱۶:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خسته نباشین من چطور با مدیر فروش میتونم تماس بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
Aspire
۱۴:۵۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام....پس‌تکلیف شرکت هایی که خلاف استاندارهای معاونت غذا و دارو تولیدات خود را بدون انجام ازمایشهای کیفی روانه بازار میکنند و دست مصرف کننده های ناآگاه میرسند چیست؟؟؟
آخرین اخبار