۱۹۰۵ پرونده تخلف به دست آمده از ۴۶ هزار بازرسی از صنوف استان مرکزی در سال 99 در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مجید زارع مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی گفت: ۴۶ هزار بازرسی امسال از رده‌های مختلف صنوف استان انجام شده و در جریان این بازرسی‌ها امسال یک‌هزار و ۹۰۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی از سوی تعزیرات در دست رسیدگی است.

 زارع افزود: ارزش پرونده‌های تخلف صنفی امسال استان در مراجع قضایی بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال است.

او تاکید کرد: مردم در صورت  اطلاع از هرگونه احتکار یا گرانفروشی موارد را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: لازم است از همه ظرفیت‌ برای تامین ارزاق عمومی استفاده شود و همراهی مردم و پرهیز از هیجان کاذب برای تنظیم بازار ضروری است.

مجید زارع گفت: سه هزار و ۱۰۰ کارتن روغن خوراکی مایع و نیمه جامد با هدف تنظیم بازار و جبران کمبود مقطعی این کالا در کلانشهر اراک توزیع شد.

او افزود: این کالا در مراحل چهارگانه  و با بسته‌بندی چهار و نیم و پنج کیلویی از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مباشران و اتحادیه خواروبار فروشی‌های اراک توزیع می‌شود.

 مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: توزیع کالاهای اساسی مانند برنج و شکر نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی شرایط آن اعلام خواهد شد.

۲۳ هزار و ۱۳۳ واحد صنفی در قالب ۳۸ اتحادیه در کلانشهر اراک در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت اقتصادی دارند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.