با وجود اینکه ساوه جزو شهر‌های بحرانی شیوع کرونا قرار گرفته هیچ ابلاغی برای اعمال محدودیت‌ها ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با وجود اینکه ساوه جزو شهر‌های بحرانی شیوع کرونا قرار گرفته تاکنون هیچ ابلاغی برای اعمال محدودیت‌های نقاط بحرانی دریافت نشده است.

دکتر عزیزی معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون هیچ ابلاغی برای اعمال محدودیت‌های نقاط بحرانی دریافت نشده است و به محض اعلام حتما جهت اعمال مقررات مربوطه اقدام خواهیم کرد.

دکتر عزیزی با اشاره به اعلام وضعیت بحرانی کرونا در ساوه افزود: بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در ساوه به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

مرتضی سعیدی بازرس اتاق اصناف ساوه هم گفت: دو روز گذشته در جلسه‌ی فرمانداری ساوه صرفا به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف تاکید شد و تاکنون مرجعی برای تعطیلی اصناف، تصمیمی را در این خصوص ابلاغ نکرده است.

رضایی رئیس مجتمع بیمارستان مدرس ساوه هم از افزوده شدن بخش‌های بیمارستانی به بیماران کرونا خبر داد و افزود: در چند روز گذشته شاهد اوج گرفتن و ابتلا بسیاری از مردم ساوه در گرو‌های سنی مختلف هستیم که ضرورت اعمال مقررات و رعایت نکات بهداشتی باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

بنابر اعلام مسولان جولان کرونا شهر ساوه را به وضعیت بحرانی رسانده و این در حالی ست که خبری از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی برای گرو‌های شغلی و سایرین وجود ندارد.

به گفته‌ی اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، ساوه به همراه خمین و دلیجان جزو شهر‌های بحرانی شیوع کرونا قرار گرفتند و باید با اعمال محدودیت‌ها مبنی بر تعطیلی اصناف گروه‌های شغلی ۳، ۲، و ۴ از گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.