دستگیری سارق میلیاردی منازل در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی، سارق حرفه‌ای و میلیاردی منازل در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در میاندوآب به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی ودستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در یک عملیات موفق ماموران پلیس آگاهی این شهرستان توانستند یک نفر سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و دستگیر کنند.

او بیان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت وسایل منزل از جمله طلا، وجوه نقد، لپ تاپ، گوشی موبایل و لوازم منزل به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این راستا یک نفرسارق و چهار نفر مالخر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ شیخ‌نژاد افزود: هفته قبل نیز درپی وقوع یک فقره سرقت از یک منزل مقداری طلا و وجه نقد به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان به سرقت رفته بود که یک نفر سارق حرفه‌ای و سه نفر مالخر در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: همچنین در مهر ماه امسال در ۲ عملیات جداگانه ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند که از آن‌ها نیز وسایل منزل و طلا به ارزش ۵۵ میلیارد ریال کشف شد.

او  به شهروندان توصیه کرد تا هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و از نگهداری طلا، جواهر و وجوه نقدی درمنازل خودداری کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.