هفته نخست لیگ برتر والیبال، به شکل متمرکز و با برگزاری ۱۸ دیدار فشرده در سه روز و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی برای ادامه لیگ برتر والیبال، دیدار‌های باقی مانده دور رفت در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شد.

هفته نخست لیگ برتر متمرکز، در روز‌های یکشنبه ۱۸ آبان، سه‌شنبه ۲۰ آبان و امروز پنج‌شنبه ۲۲ آبان با ۱۸ دیدار فشرده در ۲ سالن خانه والیبال و فدراسیون والیبال پیگیری شد، تا دیدار‌های هفته‌های هشتم، نهم و دهم دور رفت این مسابقات به پایان برسد.

در پایان هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان (۹ برد و ۲۶ امتیاز)، فولاد سیرجان (۸ برد و ۲۵ امتیاز) و شهرداری ارومیه (۷ برد و ۲۰ امتیاز) در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم‌های سایپا تهران، شهرداری ورامین، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد با ۶برد، جایگاه‌های چهارم تا هفتم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار