سید محمد موسوی، ملی پوش والیبال کشورمان برای حضور در تیم والیبال "پیاچنزا" به زودی راهی ایتالیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد موسوی، مدافع ملی پوش تیم والیبال کشورمان فصل گذشته در تیم والیبال "اولشتن" لهستان حضور داشت و در پایان فصل هم توانست در جمع برترین‌های پلاس لیگا قرار بگیرد.

سید محمد موسوی، برای فصل جدید با تیم والیبال سایپا به توافق رسید و به نارنجی پوشان پیوست. موسوی بعد از شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان به مدت ۷ هفته برای سایپا به میدان رفت و حضور او برای سایپا بسیار حائز اهمیت بود، اما در میان راه پیشنهاد بسیار خوبی از سری آ ایتالیا آمد و خود او برای حضور در این تیم ایتالیایی چراغ سبز نشان داد. سپس به سراغ مسئولان باشگاه سایپا رفت تا آن‌ها را راضی کند تا از تیم والیبال سایپا جدا شود و به ایتالیا برود.

در این باره امیر خوش خبر ،سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار ما عنوان کرد: "آلبرتو جولیانی" سرمربی تیم والیبال "پیاچنزا" شخصا با موسوی تماس گرفته است و از او خواسته بود تا برای همراهی تیم "پیاچنزا" با ایتالیا برود. موسوی هم پس از تماس از ایتالیا برای مشورت با من تماس گرفت و مسئله را با من در میان گذاشت که به شخصه او را تشویق کردم؛ چرا که با توجه به این که بازی های المپیک را پیش رو داریم، حضور در ایتالیا کمک زیادی به او خواهد کرد.

او افزود: از همه مهمتر "پیاچنزا" جزء تیم‌های خوب لیگ والیبال ایتالیا محسوب می‌شود و برای آماده شدن هرچه بهتر او بسیار موثر خواهد بود. در همین راستا با داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال تماس گرفتم و از او خواستم تا کمک کند ویزای موسوی سریع تر صادر شود و این بازیکن خوش اخلاق ما بدون دغدغه راهی ایتالیا شود.

خوش خبر در پایان گفت: با کمک فدراسیون، ویزای موسوی صادر شده است و طی هفته آینده برای عقد قرارداد و حضور در تیم والیبال "پیاچنزا " وارد کشور ایتالیا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار