بازیکن تیم بسکتبال مس کرمان:

لغو بازی‌های لیگ بسکتبال، تیم‌ها را از کورس رقابت‌ها دور می‌کند

آذرشاه، بازیکن تیم بسکتبال مس کرمان گفت: لغو بازی‌های لیگ بسکتبال، بین رقابت‌ها فاصله می‌اندازد و تیم‌ها را از کورس رقابت‌ها دور می‌کند.

رضا آذرشاه، بازیکن تیم بسکتبال مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار مقابل تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان داشتیم و متاسفانه نتوانستیم آن وظایفی که کادر فنی برایمان تعیین کرده بود را به شکل کامل اجرایی کنیم. یکی از دلایل این که نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، این بود که تیممان نسبت به سال قبل تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان خارجی به تازگی به جمع تیم اضافه شده اند. این سطح واقعی تیم ما نیست و در ادامه مسابقات می‌توانیم عملکردمان را بهبود بخشیم و به اهداف مورد نظر خود برسیم. همان طور که با یک برد مغرور نمی‌شویم، با یک باخت نیز انسجام خود را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو بهتر بازی کنیم و پیروز شویم.

او در مورد شرایط خاص موجود و برگزاری متمرکز مسابقات لیگ بسکتبال در تهران گفت: شرایط موجود برای تمام تیم‌ها یکسان است و هر بازیکنی امکان دارد به این بیماری دچار شود. تیم‌هایی که بازیکنانشان مبتلا به کرونا می‌شوند، ضرر خواهند کرد و همین طور تیم‌هایی که مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند، شرایط برایشان دشوار خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود با لغو بازی‌ها، تیم‌ها از کورس مسابقات عقب بیفتند و فاصله‌ بین بازی‌ها افزایش پیدا کند. این موضوع، همچنین باعث افزایش میزان مصدومیت‌ها و کاهش هماهنگی بین تیم‌ها خواهد شد. تیمی که بتواند خودش را با شرایط وفق دهد، موفق خواهد شد.

آذرشاه درمورد اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در بین تیم‌های حاضر در لیگ بسکتبال و تیم مس گفت: باشگاه صنعت مس، به این علت که سرمایه گذاری زیادی در ورزش انجام داده است، این موضوع را جدی گرفته و بین تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند، مدیریتی بهتری داشته و شیوع ویروس کرونا در تیم را به شکل کامل کنترل کرده است. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شرایط را برای ادامه لیگ مناسب نگه داریم و البته به نظر من، شانس هم کمی در این موضوع دخیل خواهد بود. فدراسیون بسکتبال باید تمهیداتی را در نظر بگیرد تا بتوانیم لیگ را تا آخرین بازی ادامه دهیم، چون باشگاه‌ها هزینه کرده اند و تیم‌ها برای آماده شدن زحمت کشیده اند. امیدوارم شرایط برای ادامه مسابقات مهیا باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار