معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: همه تیم‌های خارجی که مهمان هستند برای برگزاری بازی باید به ایران بیایندو اگر کشوری نمی‌تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: مجمع امروز به صورت وبینار برگزار شد. بسکتبال عملکرد خوبی در سال ۹۸ داشته و نتایج خوبی را کسب کرده است. در بازی‌های آسیایی نقره گرفتیم و سال گذشته سهمیه المپیک را کسب کردیم. در مجمع امروز هم عملکرد فدراسیون توسط رئیس، خزانه‌دار و حسابرس ارائه شد و مشکلی وجود نداشت.

او افزود: کسب سهمیه المپیک پس از ۱۲ سال و مدال نقره بازی‌های آسیایی، نشان از حرکت رو به جلوی بسکتبال دارد. ما خوشحالیم که والیبال و بسکتبال به‌عنوان ۲ ورزش تیمی در المپیک حاضر خواهند بود و برای نخستین بار پس از انقلاب  است که چنین اتفاقی می‌افتد.

علی نژاد در پایان درباره میزبانی ایران از عربستان گفت: متاسفانه رویه غلطی در فوتبال ایجاد شد، اما در سایر رشته‌ها همه تیم‌ها باید به ایران بیایند. اگر کشوری نمی‌تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار