تیم بسکتبال بوستون راهی فینال کنفرانس شرق شد و لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی شب گذشته در برابر هیوستون در یک‌قدمی فینال کنفرانس غرب قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های بوستون و تورنتو رپتورز در بازی هفتم مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم رفتند که با درخشش جیسون تیتوم، بوستون توانست با نتیجه ۹۲ بر ۸۷ تورنتو رپتورز را از پیش رو بردارد و به فینال کنفرانس شرق صعود کند تا تکلیف فینالیست‌های کنفرانس شرق مشخص شود.

در این مسابقه جیسون تیتوم با ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل درخشید و باعث صعود بوستون به فینال شد و عنوان بهترین بازیکن را نیز از آن خود کرد.

در فینال رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ NBA بوستون در فینال باید به مصاف میامی هیت برود.

در دیگر بازی این مرحله دِنوِر ناگتز و لس آنجلس کلیپرز در مقابل هم قرار گرفتند که دِنوِر ناگتز موفق شد ۱۱۱ بر ۱۰۵ کلیپرز را شکست دهد. با پیروزی دِنوِر ناگتز در این بازی کار صعود برای کلیپرز گره خورد.

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور در این بازی با کسب ۲۲ امتیاز و ۱۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل درخشید و دومین پیروزی تیمش را به دست آورد. او توانست در این بازی بهترین بازیکن میدان هم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار