معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان از جایگزینی ۹ کلاس درس پیش ساخته با مدارس سنگی در مناطق عشایری استان خبر داد.

سید محمود میر معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۹ کلاس درس پیش ساخته و ایمن با مشارکت بنیاد علمی-آموزشی قلم چی در مناطق عشایری و کوهستانی شهرستان‌های ایذه، مسجد سلیمان، اندیکا و لالی جایگزین مدارس سنگی شد.

او با بیان اینکه اولویت و هدف گذاری نوسازی مدارس خوزستان حذف مدارس سنگی و خطرساز است، افزود: طبق برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گرفته، کلاس‌های درس ایمن و مستحکم با حمایت دولت و مشارکت خیرین ایجاد می‌شوند و همه سعی و تلاش ما این است خود را برای حذف همه مدارس سنگی تا ۳ سال آینده بکار می‌گیریم.

کلاس درس پیش ساخته مکانی برای ادامه تحصیل دانش آموزان عشایری/ مدارس سنگی برچیده شدند

میر با اشاره به اینکه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مناطق عشایری شهرستان ایذه و روستا‌های پلم باغی، منجفکه سوسن، تنگ حسن، قلعه مدرسه و گل نرگس ۵ کلاس درس پیش ساخته نصب شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت، بیان داشت: در این رابطه نیز در مناطق عشایری شهرستان‌های مسجد سلیمان، اندیکا و لالی در روستا‌های تل بزان، حتی و شلال ۴ کلاس درس پیش ساخته و ایمن نصب شد و به بهره برداری رسید.

کلاس درس پیش ساخته مکانی برای ادامه تحصیل دانش آموزان عشایری/ مدارس سنگی برچیده شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.