دادستان شهرستان تاکستان گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است و برای اجرای دقیق آن تیم بازرسی از اصناف تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  رجبی دادستان شهرستان تاکستان با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است، اظهار کرد: برای اجرای دقیق این مصوبات تیم بازرسی از اصناف تشکیل شده است و سیاست ما اول پیشگیری بعد تشکیل پرونده است.

رجبی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به پیگیری حقوق عامه عنوان کرد: پارسال ۸۰ طرح و برنامه در زمینه حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهرستان تاکستان تدوین و اجرا شد.

دادستان شهرستان تاکستان با شاره به وضعیت جاده‌های شهرستان و وقوع تصادفات در جاده‌ها گفت: با توجه به بازدید و صدور دستورات لازم از سوی رئیس کل دادگستری استان، محور تاکستان به اک ایمن سازی شد به طوری که در سه ماهه دوم امسال میزان تصادفات فوتی در این محور کاهش پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان مدعی العموم بزودی به جاده ضیاء آباد هم خواهیم رفت تا مشکلات ایمنی این جاده بررسی شود.

رجبی با بیان اینکه مشکلات شهرک‌های صنعتی پیگیری می‌شود، تاکید کرد: تعدادی از تولیدکنندگان با مسئله تورم مواجهه شدند و نتوانستند سازه را تکمیل کنند، اما اگر بر خی، سرمایه را جای دیگری هزینه کنند ما پیگیری می‌کنیم.

دادستان شهرستان تاکستان گفت: سامانه پیامکی ۰۹۳۳۱۰۰۷۳۴۳ برای ارتباط مستقیم با دادستانی ایجاد شده است و بزودی سامانه تصویری را هم برای برطرف کردن مشکلات مردم راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.