کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شب گذشته ایستگاه‌های هواشناسی ۱۸ شهرستان خراسان رضوی بارش باران را گزارش کرده اند که در این میان دو سانتیمتر برف هم در قوچان باریده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شب گذشته تقریبا در اکثر نقاط خراسان رضوی به تناوب بارندگی رخ داده است که درگز با ۱۷/۱ میلیمتر و قوچان با ۱۱/۲ میلیمتر رکورددار بوده‌اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته دمای مشهد بین شش تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

نخستین برف پاییزی قوچان را سفید پوش کرد
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای امروز به تناوب تداوم بارش‌ها و تشکیل مه و کاهش میدان دید افقی به ویژه در مناطق شمالی خراسان رضوی دور از انتظار نیست و از فردا از وسعت بارش‌ها به ویژه در غرب کاسته شده و از روز شنبه کاهش ابر را شاهد هستیم.
نخستین برف پاییزی قوچان را سفید پوش کرد
فاروقی بیان کرد: دیروز شاخص آلودگی هوای مشهد ناسالم بود، اما با توجه به بارش‌های رخ داده از امروز کاهش غلظت آلاینده‌ها و سالم شدن هوا را در پیش داریم.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با صفر درجه و رشتخوار با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی  بوده‌اند و امشب هم کاهش دمای هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر به زیر صفر دور از انتظار نیست.
 
انتهای پیام//ف .ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.