مسئول پایگاه شهید الماسی سپاه ناحیه امیدیه گفت: جوانان گروه جهادی شهید مطوریاین این ناحیه از گروه‌های فعال در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان و کمک به محرومان هستند.

علی زیدانی مسئول پایگاه شهید الماسی سپاه ناحیه امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جوانان جهادگر گروه جهادی شهید مطوری امیدیه در جهت محرومیت زدایی و کمک به هم نوعان خود فعالیت‌های زیادی از کار‌های عمرانی تا تهیه بسته‌های معیشتی و آب رسانی ۱۰۰ هزار لیتر آب به غیزانیه انجام داده اند.

او بیان داشت: در روز‌هایی که محرومیت لبخند را از چهره‌ها زدوده و کمبود امکانات کافی برای زندگی عرصه را برای نیازمندان تنگ‌تر کرده، گروه‌های جهادی مصمم‌تر از قبل عزم شان را جزم کرده اند تا یاری گر نیازمندان باشند.

زیدانی با تقدیر از فعالیت‌های گروه جهادی شهید مطوری در این شهرستان عنوان کرد: جوانان گروه جهادی شهید مطوری پایگاه شهید الماسی سپاه ناحیه امیدیه از گروه‌های فعال در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان و کمک به محرومان هستند و در این جهت خدمات قابل توجهی ارائه داده اند.

مسئول پایگاه شهید الماسی سپاه ناحیه امیدیه ادامه داد: کار تهیه و توزیع یک هزار بسته بهداشتی، راه اندازی اولین کارگاه تولید دستکش یک بار مصرف در شهرستان، تعمیر وبازسازی سرویس بهداشتی و حمام منزل محروم حسنه مکی پور، پر کردن چاله وخرابی های آسفالت کوی هجرت ،ضدعفونی کوی خودیاری و منازل بهزیستی و پخت و توزیع غذا بین خانواده های کم برخوردار شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.