ابتلای همه کارکنان یک بانک شعبه فرمهین موجب تعطیلی این شعبه شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ابتلای همه کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه فرمهین به بیماری کرونا موجب تعطیلی این بانک شد.

این شعبه با نصب بنر اعلام کرد به علت ابتلای دسته جمعی کارکنان این شعبه به ویروس کرونا و به جهت جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ، این شعبه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گفته دکتر جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک سه شهر  اراک، ساوه و خمین در وضعیت مشکی قرار داشته و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در اراک و ساوه از ۲۰ آبانماه به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود و در صورت فعالیت، پلیس اماکن می‌تواند راسا اقدام به پلمب واحد صنفی کند.

از ۲۴ آبانماه تا ۲۴ آذرماه نیز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر‌های اراک و ساوه ممنوع خواهد بود و هرگونه تردد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبرو می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.