محمودرضا شیرازی گفت: انتظار همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری آبادان را برای جبران عقب ماندگی‌ها ضروری می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در مورد انتقادات رئیس شورای شهر آبادان از شهردار گفت: ما منکر نارسایی ها نیستیم اما قضاوت اصلی در مورد انتقادات به عهده خود شهروندان است ،شرایط مدیریت شهری آنقدر بد بود که فرماندار این شهرستان  در نشست معارفه انتظار کار عمرانی ندارد و می خواهد فقط زباله و نخاله را از زیر دست و پای مردم جمع کنیم.

او افزود: شهر آبادان طی چند ماه نمی‌تواند به روز‌های طلایی در سال‌های ۹۳ تا ۹۵ که کار‌های بسیار بزرگی در حوزه راه، زیرساخت، احداث پل، زمین‌های چمن مصنوعی و مهم‌تر از همه پارک‌های متعدد محلی انجام شد، بازگردد.

شهردار آبادان ادامه داد: حداقل دوسال زمان می‌بردکه این شهرستان به آن روز‌ها بازگردد، با این حال شرایط روز به روز بهتر می‌شود و ما بسیار امیدوار به بهبود اوضاع هستیم.

شیرازی با اشاره به مشکلات فراوان شهرستان آبادان گفت: مجالی برای استراحت نداریم، تعداد بازدید‌های محلی و میدانی ما طی این چند ماه بی سابقه است.

او افزود: در این مدتی که گذشت بررسی ما نشان داد پاشنه آشیل حرکت شهرداری، بی توجهی غیرمسئولانه به تحقق درآمد‌های پایدار بود، برای این مهم با کمک نمایندگان محترم آبادان پیگیری‌های قابل توجهی ترتیب دادیم که گزارش نتایج آن طی روز‌های آینده به شورای محترم و به اطلاع مردم خواهد رسید، این اقدامات حاصل تلاش‌های مستمر، رفت و آمد‌های پرشمار و نشست‌های متعدد در مرکز استان خوزستان و پایتخت است.

تاخیر در اجرای آسفالت

شهردار آبادان در خصوص تاخیر در اجرای آسفالت تصریح کرد: پیش از حضور بنده ۲.۵ میلیارد تومان قیر تعهدی خریداری شده بود تا صرف اجرای آسفالت شود، اما این قیر فروخته شد و تعهد پرداخت آن اکنون به عهده ماست، نیمی از آن پرداخت شده و باقیمانده مبلغ را نیز پرداخت می‌کنیم تا بتوانیم مجدداً قیر خریداری کرده و عملیات آسفالت در مناطق مختلف را از سربگیریم.

شیرازی با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته یادآور شد: در حوزه‌های در آمدی، سرمایه گذاری و خدمات موتوری کار‌های مهم و قابل توجه و بعضاً بی سابقه‌ای طی این ۶ ماه انجام داده ایم که گزارش آن در دست تهیه است و اثرات آن به زودی محسوس خواهد شد

مسئول سامانه مدیریت شهری آبادان در پایان گفت:همچنین ما انتظار همدلی و همراهی اعضای محترم شورای شهر با شهرداری آبادان را برای جبران عقب ماندگی‌ها ضروری می‌دانیم، مردم انتظار خدمات بی وقفه و جبران عقب ماندگی‌ها را دارند.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.