معلولان آبادان دیروز در دیدار با شهردار این شهرستان خواستار توجه به این قشر و مناسب سازی فضای شهر برای استفاده بیشتر آنان از امکانات عمومی شدند.

حضور جمعی از معلولان در ساختمان شهرداری آبادان / استقبال شهردار از مطالبه گری معلولانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز جمعی از معلولان آبادان با حضور در ساختمان شهرداری این شهرستان و دیدار با شهردار گفتند: بیش از سه سال است که درخواست توجه به معلولان و مناسب سازی فضای شهر برای استفاده بیشترمان از امکانات عمومی گذشته اما متاسفانه هیچ گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

شهردار آبادان پس از این دیدار ، کارگروهی با حضور مدیران مناطق و معاونت های فنی و عمرانی و سازمان های خدماتی تشکیل داده تا ضمن بررسی مشکلات موجود ، به خواسته معلولان رسیدگی بیشتری شود، ضمن اینکه قول داد آسانسور شهرداری این شهرستان  برای مراجعه شهروندان معلول به دفتر شهردار راه اندازی شود.

حمراوی مسئول انجمن معلولان آبادان نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب و گرم شهردار آبادان از معلولان گفت: امیدوار هستیم وعده های داده شده شهردار آبادان عملی شود و نابینایان و معلولان راحت تر بتوانند در سطح شهر رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.