شهردار آبادان مشکلات مختلف شهری و راه حل های مناسب جهت رفع آنها را تشریح کرد.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: باتوجه به  اینکه  گرانی در کشور حاکم است و این وضعیت در تاسیسات  و زیرساخت های شهری وجود دارد و گریبان  شهرداری ها را نیز گرفته  است همچنین شیوع ویروس کرونا موجب کاهش شدید درآمد ها شده است .

او افزود:ما برنامه های خیلی خوبی را با نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و  اعضای شورای شهر دنبال می کنیم به خصوص جهت احیای بافت های فرسوده و تجهیز شهر به مبلمان شهری که علی رغم گران بودن این تجهیزات دیروز مناقصه ای را برگزار کردیم و امروز نیز مناقصه ی دیگری جهت تجهیز و بازسازی  مجدد زمین های چمنی که در چند سال اخیر ازبین رفته اند را خواهیم داشت.

شهردار آبادان در خصوص  نظافت شهری بیان کرد: خوشبختانه ۲روز در هفته را جهت عملیات پاکسازی اختصاص دادیم و ۲هفته از آغاز این طرح می گذرد همچنین باتوجه به وسعت شهرستان  آبادان نیاز به همکاری بیشتر شهروندان داریم.

شیرازی ادامه داد: متاسفانه عده ای از شهروندان در نقاط مختلف شهر نخاله های ساختمانی خود را رها میکنند ،تقاضا میکنم مردم با شهرداری همکاری بیشتری را داشته باشند.

او با اشاره به وجود نیزارها در نقاط مختلف شهرستان آبادان تصریح کرد:رشد نیزار حاکی از آن است که در آن مکان فاضلاب وجود دارد زیرا نیزار ها فقط در مکانی رشد می کنند که فاضلاب وجود داشته باشد و امیدواریم  مسئولان اداره آب و فاضلاب آبادان  نیز با ما در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.