مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید یک میلیون و ۸۸۰ هزار و ۲۷۵ عدد ماسک سه لایه در ۷ ماه اخیر در شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.

حسن صفاریه مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان تولیدات و تمهیدات سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در دوران کرونا اظهار کرد: از ابتدای سال تا مهرماه گذشته در سازمان تدارکات پزشکی یک میلیون و ۸۸۰ هزار و ۲۷۵ عدد ماسک سه لایه یکبار مصرف، ۱۶۴ هزار و ۹۳۵ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و ۸ هزار و ۵۴۳ شیلد محافظ در سازمان تدارکات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تأمین ماسک N ۹۵ در این مجموعه گفت: موجودی جمعیت هلال احمر در زمینه ماسک‌های N ۹۵ متغیر است، زیرا همزمان با ورود آن‌ها کار توزیع آن بین دستگاه‌های متقاضی نیز انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه بهتر است افراد از ماسک سه لایه استفاده کنند، بیان کرد: خاصیت ماسک‌های ۳ لایه به این شکل است چه در زمان ورود و چه در زمان خروج هوا کار تصفیه هوا را انجام می‌دهد، اما حائز اهمیت است که مدت زمان استفاده از ماسک‌های N ۹۵ یک شیفت کاری و مدت زمان استفاده از ماسک‌های ۳ لایه تنها دو ساعت است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار