خجسته پور گفت: یکهزار و ۳۷۷ خودرو مشمول طرح محدودیت تردد از دوازدهم تا شانزدهم آبان ۹۹ در مرکز این استان شدند و از ورود آنان به شهر سمنان ممانعت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: با توجه به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور طی هفته‌های اخیر و مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت تردد، مقرر شد در ۲۵ مرکز استان که وضعیت قرمز دارند و پیش از این محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی کرونا در این شهرها اعمال شده بود، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی ممنوع باشد.

او ادامه داد: مقرر شده بود در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه ‌شوند.

خجسته پور اظهار داشت: براین اساس ۶۱ خودرو به دلیل بی‌توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس جریمه شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: آمارها نشان از به صدادرآمدن زنگ خطر در استان است و برای مبارزه با شیوع کرونا باید آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، ماسک زدن، پرهیز از تردد در مکان‌های شلوغ و پرهیز از برگزاری دورهمی و اجتماعات و رفتن به مسافرت مشارکت لازم را داشته کنند.

خجسته‌پور تصریح کرد: رسانه ها باید به عنوان بازوی توانمند در کنار مدافعان سلامت، با تولید محتوا، از مردم به عنوان یک مطالبه بخواهند در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دقت داشته باشند.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: به منظور مبارزه با شیوع کرونا۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه، به جز اصناف فروش مواد ضروری، بقیه مشاغل باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند و هدف از اجرای این طرح ماندن مردم در خانه‌ و پرهیز از حضور در پاساژها و مراکز خرید است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.