سرهنگ ولیان از کشف یک دستگاه خودرو زانتیا سرقتی، توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو فاقد پلاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی اجرا کردند.

اوبا بیان اینکه در اجرای این طرح یک دستگاه خودرو زانتیا سرقتی کشف و جهت تحویل به مالک قانونی به پارکینگ دلالت شد، افزود: توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک از دیگر نتایج این طرح بود.

سرهنگ ولیان با اشاره به دستگیری ۵ نفر از متهمان تحت تعقیب در راستای این طرح، بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح ۵ واحد باشگاه بدنسازی و یک واحد صنفی گیم نت به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان اضافه کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرائم و از همه مهم‌تر، رضایتمندی شهروندان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.