همایش کشوری مشترک بین ثبت اسناد و منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش سراسری مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیران ثبت اسناد کل کشور با حضور ریاست سازمان ثبت اسناد کشور و ریاست محترم منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حمید شایان مهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همایشی که برگزار شد برای این است که ببینیم واقعاً چقدر توانستیم برنامه و اهداف سازمانی در خصوص تثبیت اراضی ملی را اقدام کنیم.

شایان مهر افزود: یکی از مباحثی که بسیار مورد توجه دست اندرکاران کشوری قرار گرفته بحث اراضی ملی هست و تثبیت اراضی ملی جزو اولویت‌های سازمان ثبت اسناد کشور و سازمان منابع ملی و آبخیزداری کشور هست.

او اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خیلی خوبی انجام شده و تعامل بسیار خوبی با منابع طبیعی استان داریم، بسیاری از نقش‌ها در قالب فایل‌هایی به اداره ثبت اسناد شهرستان‌های استان فرستاده شدند و در حال تثبیت این نقشه‌ها هستیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی بیان کرد: انشاالله بتوانیم تا پایان امسال خیلی از اراضی ملی که فعلا تثبیت نشدند را تثبیت کنیم تا از این طریق از زمین‌خواری که یکی از دغدغه‌های دولت و جلوگیری از تشکیل پرونده‌های قضایی هست و از تجاوز و تعارض به منابع ملی جلوگیری شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار