پرسپولیس درصدد رفع محرومیت ۲ سرخپوش

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا محرومیت ۲ بازیکن خود را برای بازی فینال آسیا لغو کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس ۲۹ آذر باید در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفی از شرق آسیا برود و تلاش می‌کند تا به پیروزی برسد، اما وضعیت خوبی ندارد.  

سرخ‌ها برای دیدار فینال، عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت ۶ ماهه و وحید امیری و احسان پهلون را به دلیل ۲ کارته بودن در اختیار ندارند، اما باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا محرومیت ۲ بازیکن خود را برای بازی فینال آسیا لغو کند.


بیشتر بخوانید


مدیران تیم پرسپولیس قرار است با نامه نگاری با کمیته انضباطی AFC محرومیت بازیکنان شان را لغو کنند تا کادرفنی و یحیی گل محمدی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند.

پرسپولیس با شکست النصر عربستان به فینال آسیا رسیده و باید منتظر مشخص شدن حریفش از شرق آسیا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۵:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا برانکو راست میگفت کیسه جنبه قهرمانی ندارد ، نمونش تویی ، تو حتی نمیدونی اسم بابات چیه منصور نه مسعود استقلال شما برین خوش باشین که از یه تیم تازه به لیگ برتر اومده بردین و میگین امسال قهرمانیم برین راستی براتون خبر بد دارم رفقای سعودیتون بازم سوختن النادی الاستقلال السعودی
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۳:۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
دوستان لنگی ، با وجود حضور بابامنصور در راس وزارت ورزش هر کاری که خواستید برایتان انجام داده و بعدا هم انجام خواهند داد

راهنمایی که من می توانم بهتان بکنم این است که رئیس فیفا را برکنار کنید و بابامنصور عزیزتان را رئیس فیفا کنید ، تا بتوانید هرگونه ناجوانمردئ و حق کشی را خواستید در ایران ، آسیا و جهان انجام دهید .
Iran (Islamic Republic of)
سوسپانسیون
۱۳:۵۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
تا حالا کسی بهت گفته خیلی بامزه ای؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
به جای توصیه به دیگران برو اسم باباتونو خوب یاد بگیر اونی که وزیره و دست بر قضا بابای کیسست اسمش مسعوده نه منصور تو حتی اسمشم نمیدونی بعد اومدی اینجا تحلیل میکنی؟ بابا مسعودتون امسال همه تیمها رو نابود کرده بلکه بتونید یه قهرمانی بگیرید حتی از پرسپولیسم براتون بازیکن آورده بازم پر رویید کلا به امثال تو باید فقط نگاه کرد حتی ارزش بحث کردنم ندارید اینقدر که حقیرید
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۵:۰۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
خداییش برانکو راست میگفت کیسه جنبه قهرمانی ندارد ،نمونش تویی ، تو حتی نمیدونی اسم بابات چیه منصور نه مسعود کیسه کش شما برین خوش باشین که از یه تیم تازه به لیگ اومده بردین و میگین امسال قهرمانیم برین راستی براتون خبر بد دارم رفقای سعودیتون بازم سوختن النادی الاستقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
احمق جون این بابامنصوری که علیاری گفته همان احمقی است که بابامسعود شما او را به استقلال آورد تا باعث بابودی آبی دلان گردد.
آخرین اخبار