شرکت یوبیسافت طی اقدامی جالب در یکی از ماموریت های بازی Assassin's Creed Valhalla نام ویروس کرونا را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Assassin's Creed Valhalla يکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون نام ویروس کرونا را در داستان خود جای داده و از آن استفاده کرده است. خریداران این بازی در حین انجام ماموریت‌های زمان حال ایمیلی را پیدا خواهند کرد که در آن به شیوع ویروس کرونا و مشکلات این چنینی اشاره دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت یوبیسافت طی اقدامی جالب ایمیلی از طرف Layla Hassan را طراحی کرده که در آن نوشته شده است: "نه، من به ویروس کرونا مبتلا نیستم و در قرنطینه به سر می‌برم. فقط ما سه نفر در کنار هم قرار داریم که به نقاط مختلف می‌رویم، ما در محلی دور از دید دیگران قرار داریم".

با وجود گذشت تقریبا یک سال از زمان شیوع ویروس کرونا، این بیماری در دنیا قوی‌تر شده و تعداد مبتلایان روزانه رو به افزایش است. مقامات در نقاط مختلف دنیا برنامه‌های متفاوتی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته‌اند و محققان همواره سعی دارند واکسنی دقیق را برای این بیماری بسازند. 

تاثیر ویروس کرونا در صنعت بازی‌سازی


بیشتر بخوانید


تاثیر ویروس کرونا در صنعت بازی‌سازی

ویروس کرونا طی مدت زمان اخیر بر روی صنعت بازی‌سازی نیز تاثیر داشته و زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس را نیز تحت الشعاع قرار داده است. به دنبال اشاره شرکت یوبیسافت به شیوع ویروس کرونا، باید گفت بازی‌های دیگر نیز به صورت جزئی درباره این بیماری محتوایی را ارائه داده‌اند.

به عنوان مثال خریداران بازی Tony Wak's Pro Skater 1+2 پس از ورود به مرحله مدرسه، در طبقه اول شاهد پیامی هستند که خبر از تعطیلی این محل و قرنطینه آن می‌دهد. طی این پیام همچنین اظهار شده که والدین باید کودکان خود را از مدرسه خارج کنند.

گفتنی است؛ بازی Assassin's Creed Walhalla توسط بسیاری از منتقدین مورد ستایش قرار گرفته و واکنش‌های مثبتی را به خود دیده است. خریداران این بازی می‌توانند به یک دنیای بسیار بزرگ دسترسی پیدا کنند و شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.