سرهنگ کاظمی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی انتظامی خرمشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر ظهر امروز با حضور اعضای شورای تامین خرمشهر و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم فرمانده جدید  انتظامی شهرستان خرمشهر  سرهنگ دوم فرشاد کاظمی معرفی و از زحمات سرهنگ همت علی ترکارانی  تجلیل به عمل آمد.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در این مراسم گفت:ماموریت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنست در جامعه و تلاش برای کاهش جرایم است.

او ادامه داد:نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و همه دستگاه ها و به ویژه مردم باید بارعایت نظم و قانون در این حوزه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر اضافه کرد:نیروی انتظامی در کل کشور با تعامل و همکاری با دستگاه ها و بخش های مختلف توانسته است به ماموریت های متعددی ورود پیدا کند و آن را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند و رضایت فرماندهی کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی دلالت بر این موضوع دارد.

حیدری در پایان از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در برقراری امنیت،برخورد قاطع با اخلاگران و مدیریت هدفمند در کاهش آمارجرایم و ناهنجاری های اجتماعی قدردانی کرد.

اهداء الواح از طرف فرماندار ویژه خرمشهر و فرمانده انتظامی آبادان از دیگر حواشی این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.