مسئول اجرای زکات شهرستان طبس گفت: دومین زوج طبسی هزینه ازدواجشان را برای آزادی یک زندانی اهدا کردند.

حجت الاسلام آزاد مسئول اجرایی زکات شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه هزینه ازدواج این زوج طبسی به آزادی یک زندایی اختصاص یافت، گفت: مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال را به عنوان زکات مستحبی به آزادی زندانی اهدا کردند.

او افزود: این زوج جوان ۲۶ ساله با اختصاص این مبلغ از هزینه ازدواجشان توانستند یک پدر را به آغوش گرم خانواده اش برگردانند.

حجت الاسلام آزاد با توجه به وضعیت بحرانی حاکم بر شهرستان طبس از مردم ولایی و انقلابی خواست، زوج‌های جوان دیگری که قصد ازدواج دارند، می‌توانند هزینه  آن را به ستاد زکات شهرستان بدهند تا باقی الصالحاتی در دنیا بجای بگذارند.

مسئول اجرایی زکات شهرستان طبس ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان طبس خیرین و مردم می تواند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت خرید تجهیزات پزشکی (دستگاه اکسیژن ساز و تب سنج لیزری) اهدا کنند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون در این شهرستان بالغ بر ۴ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی جمع آوری شده است.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: زکات جمع آوری شده توسط حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس و ائمه جمعه ی مرکزی، دستگردان و دیهوک، جامعه روحانیت، کشاورزان، خیرین و مردم ولایت مدار،  بین نیازمندان شهرستان طبس توزیع شده است.

مسئول اجرایی زکات شهرستان طبس از خیرین خواست تا کمک‌ های خودشان را به صورت نقدی و غیر نقدی به دبیرخانه شورای زکات شهرستان طبس اهدا کنند تا بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.