توافق پيام و ايران اير برای توسعه مسيرهای پروازی

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام ، از توافق ايران اير و فرودگاه پيام برای توسعه مسيرهای پروازی از اين فرودگاه خبر داد.

توافق پيام و ايران اير برای توسعه مسيرهای پروازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام گفت: با توجه به ظرفيت پيام در بخش مسافری، يكی از برنامه های در دست انجام رايزنی برای افزايش هر چه بيشتر مسيرهای پروازی از فرودگاه پیام است كه تاكنون نيز نتایج مطلوبی داشته است.

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام افزود : برای رسيدن به اين مهم،  نشستی با مدير عامل جديد ايران اير( هما) برگزار و در اين نشست موضوع توسعه مسيرهای پروازی از پيام با همكاری ايران اير مطرح شد.

ثناگو مطلق گفت: پس از بررسی های صورت گرفته، در اين نشست مقرر شد كه مسير پروازی جديدی در آينده نزديك توسط ايران اير در فرودگاه پيام برقرار شود.

او افزود : اين مسير پروازی جديد پس از بررسی های لازم و نياز سنجی استان، اطلاع رسانی خواهد شد.

ثناگو مطلق گفت: با توجه به استقبال چشمگیر همشهریان البرزی هم اكنون به صورت هفتگی پرواز به مقصد اهواز و بالعكس از طريق فرودگاه بين المللی پيام در حال انجام است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار