مدیرعامل گروه مپنا از سرمایه گذاری و توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد.

آمادگی مپنا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه مپنا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: آی.سی.تی، خدمات پزشکی و ارتباطات از جمله حوزه هایی است  که در منطقه  ویژه اقتصادی پیام می توان سرمایه گذاری کرد.

مدیرعامل گروه مپنا افزود: صنعت هوایی از جمله تعمیر و ساخت موتور هواپیماهای مسافری با هدف پشتیبانی از پروازها، خودروهای برقی و باطری های پیشرفته فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

علی آبادی ماهواره های ملکی را از دیگر برنامه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام معرفی کرد و گفت: با هدف تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و ایجاد تدارکات لازم در این منطقه، مپنا آمادگی انجام همکاری در این زمینه را نیز دارد.

او افزود:هم اکنون  احداث نیروگاه در عراق و دیگر کشورها در دست اقدام است و در داخل کشور نیز رویکرد جدی مپنا در دوره اخیر در زمینه سلامت، آی.سی.تی و خودروهای برقی است، که این زمینه ها فصل مشترکی برای همکاری های بین فردگاه بین المللی پیام و گروه صنعتی مپنا است.

گروه صنعتی مپنا در زمینه های مختلفی از جمله برق، نفت، گاز، حمل و نقل جاده ای، و ریلی، آی.سی.تی و پزشکی فعالیت می کند.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما 

انتهای پیام / ر.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.