استاندار گلستان گفت: مردم به بهانه اینکه در کنار اقوام چند ساعتی خوش باشند به استقبال مرگ نروند، برپایی عروسی منشاء مرگ و میر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری از سیمای مرکز گفت: با صراحت اعلام می‌کنم مهمترین دلیل شیوع مجدد کرونا در استان، شرایط برگزاری مراسم‌های عروسی بوده است.

او ادامه داد: نقطه اوج شرایط قرمز کرونایی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس و هشت شهری که قرمز شدند به دلیل برپایی مراسم عروسی بوده است.

حق شناس گفت:در دو شاخص ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا، استان گلستان به نسبت کشور از وضعیت خوبی برخوردار است که بخشی از آن به دلیل رعایت مردم محقق شد.

او از مردم استان خواست: به بهانه اینکه در کنار اقوام چند ساعتی خوش باشند به استقبال مرگ نروند، برپایی عروسی منشاء مرگ و میر است.

او گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا که به مراکز استان‌ها اعلام شده است از ۲۰ آبان تا ۲۱ آذرماه محدودیت‌های کرونایی تشدید خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: هیچ اصراری برای حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس‌های درس وجود ندارد.

او افزود:اگر مصوبه ستاد کرونا استان از سوی ستاد ملی کرونا تائید شود نسبت به تعطیلی مدارس در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس اقدام می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.