ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از فردا ۱.۵ ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد مقابله با شیوع کرونا گفت: از فردا دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹، طرح دورکاری یک سوم کارمندان لغو می‌شود و به جای آن ادارات ساعت ۱۳ تعطیل می‌شوند.

او افزود: با این وجود دورکاری برای جانبازان شیمیایی، کارمندان دارای بیماری زمینه ای، مادران باردار و مادران دارای کودک زیر شش سال مجاز است.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: مدارس استان هم به مدت یک هفته دیگر تا روز یکشنبه هفته آینده به صورت حضوری تعطیل می‌شوند و فقط مناطقی که زیرساخت‌های لازم آموزش از راه دور را ندارند، از جمله مناطق پشتکوه فلارد، میانکوه، دیناران، بازفت و موگویی با حضور معلمان بومی به تحصیل ادامه می‌دهند.

او با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت مشاغل گروه دو، ادامه داد: فعالیت این مشاغل از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان از ساعت ۱۸ عصر باید تعطیل شود.

مردانی در خصوص فعالیت برخی از کانال‌ها و شبکه‌های مجازی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید به مدیران این کانال‌ها تذکرات لازم را بدهد، اگر این کانال‌ها رویه خود را اصلاح نکنند برخورد قضایی لازم صورت می‌گیرد.

او برگزاری هرگونه تجمع، مراسم عروسی، عزا، همایش‌ها و جلسات را ممنوع اعلام کرد و افزود: برخی مدیران استانی در بحث مدیریت کرونا کار را رها کرده‌اند و به مصوبات ستاد کرونا بی‌اعتنایی می‌کنند، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی ظرفیت خود را در کنترل بیماری کرونا بکار بگیرند.

مردانی اضافه کرد: نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت و سرویس حمل و نقل عمومی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار