مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: دو دستگاه اکسیژن ساز "منیفولد" در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد نصب و راه اندازی شد.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از اضافه شدن دو دستگاه "منیفولد" جدید به تجهیزات بیمارستانی مهاباد خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: این دستگاه‌ها برای مدیریت گاز‌های طبی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده و در صورت اختلال در منبع اصلی، منبع جایگزین وارد خط اصلی می‌شود.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: دستگاه اکسیژن قبلی با توجه به حجم استفاده قادر به تامین اکسیژن و فشار کافی در همه بخش‌ها نبود که با وارد مدار شدن یک دستگاه دیگر هم اکنون این مشکل مرتفع شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بهزاد اضافه کرد: یکی از موثرترین شیوه‌های مقابله با بیماری کووید ۱۹ اکسیژن‌تراپی است که با پیش‌بینی‌های به موقع تامین این تجهیزات مهم و حیاتی در اسرع وقت در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

او اذعان کرد: در حال حاضر و با گسترش بیماری کرونا در شهرستان و دیگر شهرستان‌های همجوار و احتیاج بیماران به دستگاه اکسیژن ساز این دستگاه می‌توانند کمک بسیار خوبی به بیمارستان و درمان بیماران کرونایی کند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.