فرماندار زیرکوه از راه اندازی سامانه پیامکی ستاد خبری کرونا در این شهرستان خبرداد.

عربشاهی فرماندار زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان و ضرورت پیشگیری از تجمعات و برگزاری مراسمات، سامانه پیامکی ستاد خبری کرونا در محل فرمانداری شهرستان راه اندازی شده است.

او افزود: شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به برگزاری تجمعات از قبیل عروسی‌های تجمعی، تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر و تخلفات را به این سامانه اطلاع دهند تا با کمک و یاری یکدیگر مانع از گسترش این ویروس مخرب در سطح شهرستان شویم.

عربشاهی با اشاره به اینکه سامانه ۱۰۰۰۵۶۲۵۶۳۳۴۴۴ آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با نقض کنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های بزرگ و نانوایی ها است، عنوان کرد: مهم‌ترین عامل انتشار ویروس کرونا تجمع در مراسم‌های عروسی و عزا است.


بیشتر بخوانید


فرماندار زیرکوه با ابراز تاسف نسبت به برگزاری مراسم های عروسی‌ پر جمعیت طی روز‌های اخیر در برخی روستا‌های شهرستان، عنوان کرد: همه مکان‌هایی که زمینه برگزاری مراسم‌های عروسی پرخطر و پر جمعیت را تأمین می‌کنند، مانند تالار‌ها و آرایشگاه‌های زنانه باید پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار