شهردار یزد گفت: در صورت نیاز کانون‌های مرکزی سلامت محلات در مناطق پنجگانه تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور نیرو‌های داوطلب و بسیجی در مبارزه با کرونا در سطح محلات، گفت: در صورت محوریت بودن شهرداری، کانون‌های مرکز سلامت محلات در مناطق پنجگانه تشکیل می شود.

او با تأکید بر لزوم هم افزایی و انسجام بخشی بین دستگاه‌ها در مبارزه با کرونا، همدلی و ایجاد وحدت بین دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی را نکته قابل اهمیت برشمرد و افزود: یکی از مباحثی که در بروز بحران منجر به هم افزایی، پرهیز از موازی کاری و پیشبرد برنامه‌های مؤثر می‌شود، انسجام و یکپارچگی دستگاه‌ها در مبارزه با بحران است که امیدواریم این اتفاق به طور صحیح راهبری شود.

عزیزی با بیان اینکه شهرداری یزد از جمله دستگاه‌های اجرایی است که به صورت سازنده در بحث کرونا عمل کرده‌است، گفت: مدیریت شهری با نگاه مسؤلیت اجتماعی با اجرای برنامه‌های متنوع در ابعاد مختلف پیشگیری، حمایتی، ساماندهی اقدامات مدنی داخل شهری و غیره  تلاش مؤثری در این زمینه داشته است.

شهردار یزد ادامه داد: آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور و با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج و البته با محوریت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار