تشکیل کارگروه فرهنگی، اجتماعی با موضوع منطقه سلامت

کارگروه فرهنگی، اجتماعی با موضوع ایجاد منطقه سلامت با حضور مسئولان ادارات مربوطه در یزد برگزارشد.

خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:ظرفیت و پتانسیل‌های استان یزد در بحث سلامت می‌تواند استان یزد را به قطب سلامت تبدیل کند که باعث توسعه توریسم درمانی و گردشگری سلامت می‌شود.

خامسی افزود:ترافیک، عدم سهولت شهروندان به مراکز درمانی، بحث‌های غیر رسمی و اقتصادی از جمله مشکلاتی است که مردم استان یزد در مورد سلامت با آن مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست راهکار‌هایی برای حفظ جایگاه استان یزد در بحث سلامت در منطقه اندیشیده شد تا مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان کاهش یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تصریح کرد:مقرر شد کارگروهی با مسئولان مرتبط با حوزهسلامت و مدیریت شهری برای بررسی موضوع ایجاد منطقه سلامت در یزد برگزارشود.

خامسی اظهارداشت: با توجه به موضوع ثبت جهانی، تبدیل شدن شهر یزد به قطب و مرکز سلامت فرصت و ظرفیت ارزشمندی است، اما نباید از اثرات اجتماعی و فرهنگی آن غافل بمانیم و نیازمند هم اندیشی و پیشنهادات متنوع و کارشناسی برای تبدیل مشکلات به فرصت در این زمینه هستیم که این امر توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و با مشارکت دستگا‌های اجرایی موثر و پیشنهادات مختلف برای رسیدن به اجرای برنامه‌ای منسجم امتداد می‌یابد.

انتهای پیام/ ا

توجه بر اثرات فرهنگي و اجتماعي ارائه خدمات در حوزه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار