کاروان استانی "۱۰۰ استارت‌آپ" به منظور حمایت و سرمایه‌گذاری از کسب‌وکار‌های نوین به قم سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از پارک علم و فناوری قم، کاروان استانی "۱۰۰ استارت‌آپ" به منظور حمایت و سرمایه‌گذاری از کسب‌وکار‌های نوین این بار در راه  قم است.

این رویداد پنجشنبه ۲۲ آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تیم‌های استارت‌آپی استان قم از سوی  داوران و سرمایه‌گذاران کشوری بررسی می‌شوند.

در پنج هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی این مجموعه، پس از سفر به استان‌های خراسان رضوی، سمنان، کردستان، زنجان، فارس، قزوین، خوزستان و تهران از مجموع ۳۹۹ طرح تایید شده، ۳۸ تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت ۱۱ تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند، که تاکنون ۵ تیم موفق به جذب سرمایه قطعی و تعدادی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

این رویداد هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار  و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود.

کاروان سرمایه گذاری استان قم از سوی ۱۰۰ استارت‌آپ و شتاب دهنده صدران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری استان قم، صندوق پژوهش و فناوری کریمه، موسسه دانش‌بنیان برکت، موسسه اسلامی هنر، پلتفرم باسلام، ماهد و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود تا بتواند با سرمایه‌گذاری درست، پشتیبانی، و راهبری مستمر، تیم‌های حاضر را به موفقیت برساند.

همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله ۱۰۰استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

گفتنی است: تیم‌های استارتاپی می‌توانند تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ طرح‌های خود از طریق سایت www.۱۰۰ startups.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار