سرمست صدور کارت ویژه ملاقات با استاندار را برای مبتکران درحوزه شرکت‌های دانش بنیان،پارک علم و فناوری ونخبگان جوان را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم در جریان بازدید از مرکز شتاب دهنده تخصصی آراد و افتتاح سامانه هوشمند آگدرون این مرکز، با اشاره به بنیه علمی و رشته‌های تخصصی مناسبی که در این مرکز فعال هستند، گفت: مدیریت استان از ایده‌های نو، ظرفیت و تخصص جوانان نخبه استان حمایت می کند.

استاندار قم با بیان لزوم نهادینه ساختن فرهنگ ایده پروری و علم باوری در بدنه دستگاه‌های استان، عنوان کرد: فکر و دانش در عصر دانایی عامل پیشران جوامع است و در این راستا مدیران استان باید حمایت از نیروی انسانی جوان و خلاق است را اولویت خود قرار دهند.

سرمست به حضور مقامات ارشد کشور در استان اشاره و تصریح کرد: باید از تمام فرصت‌های ملی و استانی برای معرفی و حمایت از توانمندی‌های نسل جوان و ایده پردازان مبتکر بهره برداری کامل صورت گیرد.

او با تاکید بر تلاش مدیران استان برای آماده سازی بستر‌های رشد و پیشرفت قم، ادامه داد: رویکرد مدیریت استان ایجاد مجامع مشورتی در حوزه‌های مختلف کاری به‌عنوان بازو‌های کمکی در ارائه راهکار‌های عملیاتی است تا با تعامل بخش دولتی و بخش‌های خصوصی مسیر توسعه استان هموارتر شود.

این مرکز که در حوزه هوا و فضا و هوشمند سازی بخش‌های کشاورزی فعال است، محلی برای توسعه فعالیت‌های ۷۳ نفر فعال در قالب تیم‌های استارت اپ در سه شیفت حوزه فناوری‌های جدید و عملیاتی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار