فرماندار بروجن گفت: اعتبارات ساماندهی گلزار‌های شهدا ۳۹۵ میلیون تومان است که این اعتبارات جوابگوی ساماندهی گلزار شهدا نیست و نیازمند حمایت‌های خیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز هر چه داریم از شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی یادمان‌های شهدا نمونه‌ای بارز از مصادیق تکریم شهداست.

او با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدا اماکن مقدس و متبرکی هستند افزود: ساماندهی یادمان شهدا باید در جهت حفظ شأن و جایگاه شهدا در سطح جامعه باشد و این حداقل کاری است که می‌توان در این راستا با هدف ماندگاری و معرفی فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهدا انجام داد.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: ۳۲ گلزار شهدا در ۶ شش شهر و ۴۲ روستا مستقر هستند و بنابر ضوابط، گلزار شهدا باید سامان دهی و زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق و ... آماده شود.

او با بیان اینکه امسال اعتبارات ساماندهی گلزار‌های شهدا، ۳۹۵ میلیون تومان است ادامه داد: این اعتبارات جوابگوی ساماندهی گلزار شهدا نبوده و نیازمند حمایت‌های خیری نیز است.

ملکی با اشاره به اینکه کار عمرانی گلزار شهدای گمنام شهر بروجن از سال ۸۵ آغاز شده است گفت: با توجه به عظمت این پروژه، اعتبارات دولتی پاسخگو‌ی این طرح نیست.

او با بیان اینکه شهدای گمنام شهر‌های فرادنبه و نقنه بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند خواستار توجه ویژه‌تر به گلزار شهدای گمنام این شهر‌ها و همچنین سایر شهر‌ها شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار