مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: در مدت اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید ۲ هفته‌ای مرتبط با شیوع ویروس کرونا، با متخلفان احتمالی برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست مشترک شورای تأمین، شورای اداری و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با موضوع ابلاغ و تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بروجن در محل فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: با شناسایی ۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۷۲ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت شناسایی شده در شهرستان بروجن به دو هزار و ۴۴۸ نفر رسید و شمار جانباختگان قطعی ۹۷ نفر است.


بیشتر بخوانید


او افزود: بر اساس ابلاغیه‌های ملی و استانی، گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ (مندرج در لیست اعلام شده) از ۱۰ آبان ماه به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

ملکی با اشاره به وضعیت خاکستری این شهرستان اضافه کرد: تمامی تجمعات دولتی، مردمی، مراسم شادی و عزاداری، تودیع و معارفه ممنوع است و در مدت اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید دو هفته‌ای مرتبط با شیوع ویروس کرونا، با متخلفان احتمالی برخورد جدی می‌شود.

او ادامه داد: اولویت کنونی مسئولان، مقابله با گسترش ویروس کرونا، اقناع افکار عمومی و تقویت همکاری بین مردم و مسئولان برای ریشه کنی این ویروس است.

ملکی گفت: هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری در حوزه مقابله با ویروس کرونا از هیچ کس پذیرفته نیست و با متخلفان احتمالی در این بخش برخورد می‌شود.

او افزود: علاوه بر تلاش‌های انجام شده در حوزه مقابله با ویروس کرونا، اما جدی نگرفتن توصیه‌های بهداشتی باعث گستردگی شیوع این ویروس در شهرستان بروجن شد.

ملکی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا استفاده خواهد شد اضافه کرد: شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی تمامی شهر‌ها موظفند تا نسبت به مقابله با ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید به طور جدی همکاری کنند.

او ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با برگزاری گشت‌های میدانی به صورت صبح و عصر بر حسن اجرای دستورالعمل‌های جدید ابلاغی در سطح بازار و اماکن جمعیتی نظارت خواهند کرد.

ملکی گفت: برای کنترل و پیشگیری از این بیماری ویروسی دست کمک و یاری به سوی مردم و بازاریان دراز می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار