لهونیان گفت: از ابتدای آذر ماه تمام خدمات شرکت برق به مشترکان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است و هیچ خدمتی حضوری ارائه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از اول آذر خدمات قابل ارائه شرکت برق به مشترکان از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و هیچگونه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود.

او با بیان اینکه این کار با هدف کاهش تردد مردم و مقابله با شیوع کرونا انجام شده است، اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود بصورت غیرحضوری خدمات دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۳ خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود که تا پایان امسال تعداد این خدمات بیشتر خواهد شد.

لهونیان افزود: مشترکان می‌توانند در سایت این شرکت نیز به بخش میز خدمات الکترونیک مراجعه و از خدماتی مانند درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه‌حساب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییرنام و جابجایی کنتور بهره‌مند شوند.

او تاکید کرد: مشترکان باید در سایت این شرکت و در قسمت ذکر شده با توجه به درخواست خدمت مورد نظر، مدارک مربوطه را الصاق کنند، چون در پایان کار، کد رهگیری نیز به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.