استاندار کردستان گفت:با توافقات انجام گرفتە با شرکت توزیع برق منطقەای، برق مورد نیاز برای ایستگاه پمپاژ آب اراضی دهکانان تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسە مرتبط با احداث شبکه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب اراضی دهکانان، این پروژه را برای کشاورزی و اقتصاد منطقه مهم ارزیابی کرد و گفت: پروژه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب اراضی دهکانان از سال ۹۶ مطرح بوده که متاسفانه با خلف وعده‌های انجام شده این طرح همچنان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با بیان اینکه ما در کردستان در حال اجرا و اتمام پروژه‌های بزرگ و ماندگار هستیم، ادامه داد: بدقولی و عدم اجرای تعهدات در پروژه‌ای کوچک نظیر برق دهکانان موجب ناامیدی و رنجش مردم منطقه می‌شود که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

مرادنیا اظهار کرد: رساندن برق به ایستگاه پمپاژ آب منطقه دهکانان می‌تواند در کشاورزی، آبزی پروری و باغداری منطقه تحول ایجاد و موجب افزایش درآمد مردم شود.

استاندار کردستان افزود: توافقاتی با شرکت برق منطقه‌ای انجام شده که با بکارگیری ساز و کار‌های مختلف برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب اراضی دهکانان نهایتا تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

مرادنیا مدیران را به کار و همت بیشتر برای توسعه همه جانبه استان فراخواند و گفت: با اقدامات در دست انجام و به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ سیمای استان متحول خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد: در شرایطی که تامین اعتبار برای اجرای پروژه‌ها با توجه به وضعیت اعتباری کشور به دشواری صورت می‌گیرد لازم است مدیران با جدبت بیشتر پیگیر اتمام طرح‌ها باشند تا علاوه بر جلب رضایت مردم افزایش هزینه‌ای به پروژه‌ها تحمیل نشود.

در این جلسە همچنین برای تامین برق معادن بیجار مقرر شد خط انتقال و پست ٦۳ کیلو ولت با مشارکت برق منطقه‌ای غرب وسرمایه گذاران انجام گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار