مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از تبدیل ۱۹۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۲۶۴ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مرتضی محبتی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۲۶۴ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او افزود:هدف از استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق را، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، افزایش ایمنی در هنگام کار بر روی خطوط و کاهش خسارت‌ها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی نام برد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت:در مواردی که استفاده از خطوط سیم مسی منجر به بروز حوادث گذرا می‌شود و یا اینکه رعایت حریم و سایر نکات فنی و ایمنی شبکه برق مقدور نیست استفاده از کابل‌های خود نگهدار هوایی راه حل منطقی است.

محبتی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و ایام پیک بار بیشترین فعالیت تبدیل سیم به کابل در مناطقی که بیشترین ضعف ولتاژ را دارند، محله سردوشی‌ها و محله‌های اطراف میدان معلم، عملیات اجرایی آن‌ها نهایی شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کابل برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.