شریعتی با اشاره به تداوم عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌ها گفت: آب شرب پایدار و با کیفیت تا تابستان سال ۱۴۰۰ به منطقه نفت سفید هفتکل می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از روستای‌های هفتکل و منطقه نفت سفید گفت: بخش عمده آبرسانی به منطقه نفت سفید و ۶۰ روستای دیگر این مسیر انجام شده و قبل از تابستان سال آینده این منطقه و سایر روستا‌های آن به آب شرب با کیفیت و پایدار دسترسی پیدا می‌کنند.

او هدف از این بازدید را بررسی مشکلات نفت سفید هفتکل و دیگر روستا‌های این مسیر عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه مذکور نبود آب شرب کافی است که بدین منظور مقرر شد از چاه‌های کاید رفیع آب به منطقه نفت سفید منتقل شود و بخش عمده پروژه انجام شده است.

شریعتی اظهار داشت: البته این منطقه آب شرب داشت، اما میزان آن کافی نبود و به علت پر نشدن مخزن آب به صورت ساعتی در اختیار اهالی منطقه قرار می‌گرفت که با تکمیل پروژه آب رسانی به منطقه پایداری و کیفیت آب بالا می‌رود. همچینین در حال حاضر اهالی منطقه از اینترنت ۲ G استفاده می‌کنند که با توجه به آموزش مجازی و ضرورت اینترنت پرسرعت مقرر شد این مشکل برطرف شود و اینترنت ۳ G در اختیار اهالی قرار گیرد و مشکل آنتن‌دهی موبایل نیز برطرف شود.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، برای پروژه تامین آب منطقه نفت سفید از کاید رفیع هفتکل تا کنون ۸۰ کیلومتر خط انتقال لوله فلزی به قطر ۲۰ اینچ تا ۸ اینچ اجرا شده است، همچنین ۲ حلقه چاه در محدوده کاید رفیع هفتکل برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.