مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم برای بازی با آلومینیوم اراک توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن زاده مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: من خوشحالم که در کنار تیم نساجی مازندران هستم. نساجی مازندران یک تیم بزرگ و قدمت دار است که  هواداران خوبی این تیم دارد. ما در این هفته برای اجرای تاکتیک خود برابر آلومینیوم اراک خیلی کار کردیم و بازی خوبی پیش رو داریم.  

حسن زاده درباره تغییرات زیاد در ترکیب نساجی و حضور بازیکنان جوان  در این تیم بیان کرد: ما به بازیکنان تعصب و غیرت به تیم نساجی را آموزش داده ایم و آن‌ها  این موضوع را یاد گرفته اند. بازیکنان باید در زمین مسابقه دوندگی داشته باشند و بجنگند. شاکله اصلی تیم در سال گذشته را از  دست دادیم، اما امسال نفرات خوبی جذب کرده ایم. بازیکنان برای بازی فردا آماده برای رقابت و جنگیدن هستند و ان شا الله این اتفاق رخ می‌دهد.

او بیان کرد: بازیکنان تیم ما از لحاظ روحی و روانی  آماده هستند و امیدواریم فردا یک بازی خوب برابر تیم آلومینیوم انجام بدهیم و نتیجه اش را به نفع خود به پایان برسانیم. بازی اول را پیش رو داریم و هنوز بدن بازیکنان به فرم ایده آل نرسیده است، اما به طور حتم بازیکنان در بازی‌های رسمی آماده می‌شوند. همچنین ما به دعای هواداران نساجی نیاز داریم تا فردا بازیکنان بتوانند بازی خوبی  ارائه بدهند و امتیاز کامل این بازی را به دست آوریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.